INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

TOEGANG

Uitgelichte vragen

• Kan ik mijn bestaande garagedeur motoriseren?

Kan ik mijn bestaande garagedeur motoriseren? 
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    4
    5000 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    4
    5000 / 5000
    punten
    Team
    De motoren van Somfy worden al vele jaren geïnstalleerd op nieuwe of reeds bestaande garagedeuren. Het is meestal niet nodig uw garagedeur te vervangen om het te motoriseren, op...

FAQ

• Sonos Groep volume

ik heb een groep van 6 Sonos producten als ik deze in met een senario start is he volume van 1 product harder dan de rest
    Danny D.
    Danny D.

Danny D.

Niveau
    0
    68 / 100
    punten
  • Melding batterij te vervangen

bij de bewegings melder, krijg ik de melding "batterij niveau te laag " niet weg . ondanks dat de spanning 1,6 V / bat. is, en zelfs na vervanging van de batterijen
    Danny D.
    Danny D.

Danny D.

Niveau
    0
    68 / 100
    punten
  • Tahoma triggered vals alarm met motion detector

de Tahoma gebruik ik als alarm centrale en heb een paar bewegingsdetectoren geinstalleerd. Af en toe , niet iedere keer wordt het alarm getriggered door Tahoma als de...
    Geert D.
    Geert D.

Geert D.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • hoe stel ik de my-positie opnieuw in?

De installateur heeft de my-positie ingeregeld maar ik wil die wijzigen voor mijn horizontale jaloezieen. De volgende stappen heb ik geprobeerd: 1-op de my-knop kort drukken...
    Wim V.
    Wim V.

Wim V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • waarom zijn mijn horizontale jaloezieen beperkt regelbaar?

Mijn horizontale jaloezieen zijn verbonden met de Tahoma-box. Helaas kan ik via de app de jaloezieen alleen maar helemaal omhoog, helemaal omlaag of in de My-stand zetten. Ik...
    Wim V.
    Wim V.

Wim V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt

Uitgelichte vragen

• Kan ik mijn bestaande garagedeur motoriseren?

Kan ik mijn bestaande garagedeur motoriseren? 
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    4
    5000 / 5000
    punten
    Team
    Somfy
    Somfy

Somfy

Niveau
    4
    5000 / 5000
    punten
    Team
    De motoren van Somfy worden al vele jaren geïnstalleerd op nieuwe of reeds bestaande garagedeuren. Het is meestal niet nodig uw garagedeur te vervangen om het te motoriseren, op...

Laatst beantwoorde vragen

Help de community

FAQ

• Sonos Groep volume

ik heb een groep van 6 Sonos producten als ik deze in met een senario start is he volume van 1 product harder dan de rest
    Danny D.
    Danny D.

Danny D.

Niveau
    0
    68 / 100
    punten
  • Melding batterij te vervangen

bij de bewegings melder, krijg ik de melding "batterij niveau te laag " niet weg . ondanks dat de spanning 1,6 V / bat. is, en zelfs na vervanging van de batterijen
    Danny D.
    Danny D.

Danny D.

Niveau
    0
    68 / 100
    punten
  • Tahoma triggered vals alarm met motion detector

de Tahoma gebruik ik als alarm centrale en heb een paar bewegingsdetectoren geinstalleerd. Af en toe , niet iedere keer wordt het alarm getriggered door Tahoma als de...
    Geert D.
    Geert D.

Geert D.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • hoe stel ik de my-positie opnieuw in?

De installateur heeft de my-positie ingeregeld maar ik wil die wijzigen voor mijn horizontale jaloezieen. De volgende stappen heb ik geprobeerd: 1-op de my-knop kort drukken...
    Wim V.
    Wim V.

Wim V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
  • waarom zijn mijn horizontale jaloezieen beperkt regelbaar?

Mijn horizontale jaloezieen zijn verbonden met de Tahoma-box. Helaas kan ik via de app de jaloezieen alleen maar helemaal omhoog, helemaal omlaag of in de My-stand zetten. Ik...
    Wim V.
    Wim V.

Wim V.

Niveau
    0
    1 / 100
    punt
Connexoon io.jpg
Banner_ 968x1382.jpg

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.