BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Vervanging TaHoma Box?

Hoi,

Ik hoorde van mijn leverancier dat de TaHoma Box vervangen moest worden.

Ik zie in zowel app als via de webinterface een optie om de TaHoma Box te vervangen (Mijn account, tabblad Box, Box vervangen). Is dit voor de Google Assistant integratie?
Werkt overigens niet. In zowel app als in webinterface krijg ik een foutmelding.

Komt er een vervangingsprogramma voor bestaande gebruikers?

Hoor het graag,
TIA, cu,
Robert

Robert K.
Robert K.

Robert K.

Niveau
0
39 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.