INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Verschil Sunis zonsensor io en Sunis Wirefree II io

In de webshop van Somfy spreekt men Sunis zonsensor io. In diverse andere webshops spreekt men van Sunis Wirefree II io.(Die merkelijke goedkoper zijn.) Gaat hetet hier over dezelfde toestellen? Kan ik beide zonder meer koppelen aan mijn Tahoma om mijn screens te sturen? Mijn leverancier beweert dat er voor de Wirefree nog een extra box nodig is. Graag enige verduidelijking.

Erik D.
Erik D.

Erik D.

Niveau
0
33 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Zowel de Sunis Wirefree io als de nieuwere Sunis Wirefree II io kunnen direct op TaHoma aangesloten worden.

Bij gebruik direct op een zonwering motor is voor de Sunis Wirefree (1818245 of 2401219) een sensorbox nodig, de nieuwere Sunis Wirefree II io (1818285) kan direct gekoppeld worden aan de motor.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.