BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Instelingen zonnesensor na batterijwissel

Blijven de instellingen van de draadloze io zonnesensor, bv. gevoeligheid licht/donker, behouden na een batterijwissel?
En is dit ook zo als de sensor een aantal maanden (nagenoeg) lege batterijen had?

Ik hoor het graag.

Rob B.
Rob B.

Rob B.

Niveau
0
16 / 100
punten

Antwoorden

Guido M.
Guido M.

Guido M.

Niveau
0
13 / 100
punten

Ik heb de indruk van niet. Mijn zonnesensor heeft een aantal maanden zonder stroom gestaan. Ik heb er nu nieuwe batterijen in. Het groene lampje brandt maar hij verstuurt geen data lijkt het. Als ik hem opnieuw wil toevoegen krijg ik de foutmelding dat er geen nieuwe sensor gevonden is. Als ik hem wil verwijderen krijg ik de melding dat hij in gebruik is. Hij zou opnieuw geïnitialiseerd moeten worden of zoiets maar die optie lijkt er niet te zijn.

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.