BELANGRIJKE INFORMATIE :


Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Tahoma App Update Feb2019 - no login possible??

Yesterday there was an update pushed to the Tahoma / Somfy iOs app.

Result :

previous version worked perfectly on our 5 in house devices
new update —> not even possible to login in - USER and PSW never changed because with these credentials I can still login online

Previous version was 3.12.2
Updated version is 3.12.3

--> error message on login on iPhone and iPad = Incorrect login or password!! No rollback possible...

Yin V.
Yin V.

Yin V.

Niveau
0
22 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4877 / 5000
punten
Team

Vervelend dat dit is veroorzaakt door de App update.

Kan je je via deze site opnieuw aanmelden: https://accounts.somfy.com/register

Daarna zou je weer via de App moeten kunnen inloggen. Zo niet dan horen wij het graag.

Yin V.
Yin V.

Yin V.

Niveau
0
22 / 100
punten

dus jullie bedoelen opnieuw een account creatie via deze link in jullie antwoord? bedankt. J.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4877 / 5000
punten
Team

Sorry, we hadden wat duidelijker moeten zijn.

Ja, svp kiezen voor 'een account aanmaken'

Yin V.
Yin V.

Yin V.

Niveau
0
22 / 100
punten

Beste Allen,

Hartelijk dank voor de goede support. Zoals aangegeven werkt jullie oplossing. Nog 1 vraag voor mijn nieuwbouw, wanneer is de integratie met Apple Homekit voorzien ? Bedankt. Joris.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4877 / 5000
punten
Team

Fijn, bedankt voor het laten weten.

Integratie met Apple HomeKit staat gepland voor dit jaar. Meer informatie volgt wanneer de timing duidelijker is.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.