BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Aansluiting J4 RTS motor in jaloezie?

In de handleiding van de motor staat een aansluitschema voor de bijgeleverde Hirschmann stekker. Helaas werkt de jaloezie niet volgens de aangegeven informatie. Wat te doen?

Wim D.
Wim D.

Wim D.

Niveau
0
35 / 100
punten

Antwoorden

Wim D.
Wim D.

Wim D.

Niveau
0
35 / 100
punten

Kan iemand aangeven of de zwarte draad direct op de bruine draad aangesloten kan worden?
Wim

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Wij verzoeken u hierover contact op te nemen met uw Somfy leverancier

Wim D.
Wim D.

Wim D.

Niveau
0
35 / 100
punten

Dat heb ik gedaan bij de dealer waar ik de jaloezie gekocht heb. Ik wacht nu al 5 weken op antwoord. Regelmatig bellen geeft ook geen verbetering.

Kunt u dit dan niet direct aangeven hoe die verbinding dan moet?
Wim

Wim D.
Wim D.

Wim D.

Niveau
0
35 / 100
punten

Dat heb ik gedaan bij de dealer waar ik de jaloezie besteld heb. Maar de laatste 5 weken nog geen goed antwoord gekregen. Ook heb ik diverse keren gebeld met de dealer, maar deze moet dat nog steeds navragen.
Kunt u dit mij niet aangeven wat ik moet doen?
Wim

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.