INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Hoe en waar kan ik de 10 seconde filpmjes downloaden. Nu krijg ik op de email alleen een snapshot?

Volgens de uitleg op de site kan ik de 10 seconde filmpjes welke gemaakt worden tijdens een bewezig met de buitencamera downloaden. Het is me alleen niet duidelijk waar ik dit kan doen?

Gerton V.
Gerton V.

Gerton V.

Niveau
0
11 / 100
punten

Antwoorden

Gerton V.
Gerton V.

Gerton V.

Niveau
0
11 / 100
punten

Bedankt voor de snelle reactie Somfy Zodra de camera beweging detecteerd neemt de camera 10 seconden op. Deze beelden zijn 24 uur geldig in de app. Als u naar het gedeelte in de app gaat waar je kan livestreamen ziet u daaronder een tijdlijn. Zoek door de tijdlijn naar de beweging, aangegeven in een paarse kleur. Druk hierop en bij de iconen verschijnt een wolkje. Druk op het wolkje en het downloaden begint.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.