BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

hoe kan ik kamers groeperen en toewijzen aan één dimmer switch?

Ik heb HUE lampen in (bijna) gans het huis nu. deze wil ik groeperen volgens verdiepingen.

Ik heb bvb in de keuken 2 sets. 1 set "kookeiland" en 1 set "keukenkasten". deze heb ik verbonden met elk een dimmer switch en ik heb voor de keuken een derde dimmerswitch voor de ganse keuken, waar ik dus "kookeiland" en "keukenkasten" heb gegroepeerd. nu kan je maar 2 "kamers" toewijzen aan een dimmerswitch OF de ganse woning.

Wat ik zoek, (misschien bestaat deze optie nog niet maar dan hoop ik dat ze dit wel willen ontwikkelen want ik denk dat ik niet de enige ben die dit wel zou kunnen waarderen) is de mogelijkheid om een volledige verdieping aan één dimmerswitch toe te wijzen. de bedoeling is om met een knop een ganse verdieping te kunnen uit (of aan) schakelen.

ik heb namelijk mijn koelkast omgetoverd naar een "schakelbord". dit is verrekt handig, hoef je niet elke keer je smartphone of iPad boven te halen om de lichten op bvb de tweede verdieping uit te doen als weer iemand dat vergeten is.

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.