BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Home alarm toevoegen aan apparaten mist in de iOS app?

Hallo,

Ik gebruik de nieuwe iPhone X om mijn home alarm te installeren. Alleen mis ik deze optie bij het toevoegen van nieuwe apparaten. Ik zie alleen de Somfy One, Outdoor- en indoorcamera.
Is dit een bug? Of kijk ik met mijn neus?

Bedankt alvast!

Rolf K.
Rolf K.

Rolf K.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Kan je de app verwijderen en opnieuw installeren svp?

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.