BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Nieuwe Tahoma box (V2)

Ik overweeg mijn huidige Tahoma box (de vierkante zwarte) te vervangen door de nieuwere versie (V2). Wat is de handigste manier om al mijn aangesloten apparaten (rolluik, zonnescherm, velux dakramen, HUE lampen enz.) over te zetten op de nieuwe box?

Leon K.
Leon K.

Leon K.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Wij komen binnenkort met een TaHoma upgrade programma. Hierdoor kan je een TaHoma v2 met korting aanschaffen. Vervolgens kan je de oude TaHoma eenvoudig omzetten naar een nieuwe - alle producten, agenda en smart programma's zullen overgezet worden naar de nieuwe TaHoma.
Gebruikers zullen via e-mail hierover geïnformeerd worden.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.