BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Kan ik bevestigings piepsignalen aan/uit instellen als ik mijn alarm via witte afstandsbediening in-en uitschakel?

Ik gebruik naast de Tahoma app ook een witte afstandsbediening bij mijn Protexiom alarm installatie (zie afbeelding)
Bij het in- en uitschakelen krijg ik alleen geen bevestiging vanuit de sirenes dat het systeem in- of uitgeschakeld is, is dit in te stellen?
Voorheen toen ik met de zwarte aan/uit afstandsbediening het systeem inschakelde, gaf het systeem een bevestiging met piepsignaal.

Wim W.
Wim W.

Wim W.

Niveau
0
68 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4877 / 5000
punten
Team

Dit is de TaHoma afstandsbediening, deze is bedoeld om de TaHoma mee aan te sturen. Het is niet bedoeld om met het Protexiom alarm systeem te werken.

Wim W.
Wim W.

Wim W.

Niveau
0
68 / 100
punten

Dank voor uw antwoord, dus als ik het goed begrijp zal je, als je overgestapt bent op alarmbediening via de Tahoma app en bijbehorende witte afstandsbediening, geen piepsignalen meer horen als het systeem in of uitgeschakeld wordt?

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.