BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Hoe kan ik de bewegingsdetectie van de outdoor camera gebruiken om de hue lamp bij de voordeur aan te laten gaan?

Ik wil graag dat philips hue lamp bij mijn voordeur aan gaat als de camera beweging detecteert. In het smart menu in Tahoma is de camera echter niet als 'sensor' beschikbaar aan de 'als... kant'. Hoe kan ik dit laten samenwerken?

Auke J.
Auke J.

Auke J.

Niveau
0
10 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

De Outdoor Camera is niet beschikbaar in het Smart menu van TaHoma. Het is enkel mogelijk de Outdoor Camera te bekijken vanuit TaHoma.

Het is mogelijk verlichting direct aan te sluiten op de Outdoor Camera, deze kan dan automatisch aan gaan bij beweging - of wanneer het donker wordt. In dit geval zou ik adviseren geen Philips Hue verlichting te gebruiken maar 'gewone' verlichting omdat deze niet met een app bediend hoeft te worden.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.