BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Als ik in TAHOMA smart meerdere acties aanzet met, in allemaal, de zonsensor. Wordt er maar 1 uitgevoerd?

bij meerdere smart acties, wordt er maar een uitgevoerd, terwijl bij de nadere beide condities ook op groen staan. Condities zijn tijdslot en hoeveelheid lux

Guido
Guido

Guido

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dat is vreemd. We nemen via privé bericht contact op om meer gegevens van de TaHoma te ontvangen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.