BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

TaHoma update 11 dec: is die doorgevoerd?

Ik kreeg een mail dat er 11 dec een Somfy TaHoma update zou zijn om 10:00.
Echter ik heb niets zien passeren op mijn app of web pagina.
Is er een probleem bij mij of is er niets gebeurd?

Gert D.
Gert D.

Gert D.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

. V.
. V.

. V.

Niveau
0
21 / 100
punten

Hier hetzelfde verhaal, wel een mail van 11 december,maar geen update.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Je kunt controleren of de box update voltooid is door in te loggen op je TaHoma, ga vervolgens naar menu -> mijn account.

In het tab-blad ‘box’ is zichtbaar of de TaHoma de laatste versie heeft:

De update van 11 december betrof het verbeteren van het upgrade proces van een TaHoma v1 (vierkante box) naar een TaHoma v2.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.