BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

bij inloggen gaat home box rood knipperen

nieuw aangeschaft werkte toen al niet goed

gisteren aangeschaft de aanbieding met twee stopkontakt schakelaars.
omdat het niet goed werkte verwijderd nu kan ik niet meer inloggen zodra ik inlog gaat de rode led knipperen,kan dus ook de schakelaars niet toevoegen ,worden niet gezien

h Z.
h Z.

h Z.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dat is vreemd. Hoe log je in, met smartphone app of via web?

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.