BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Waneer de zom opkomt gaan de rolluiken omhoog.

Hallo,
Ik had recent een vraag gesteld maar kan er niet verder op reageren dus bij deze het vervolg.
http://forum.somfy.nl/questions/1821511-instellen-scene-tahoma-basis-zonsopgang-week-weekend#answer_4140384

Ik heb bovenstaande link uitgevoerd maar ik heb gemerkt dat volgens de agenda nu telkens de zon opgaat op 7:41 en niet op de werkelijk zons opgang. MAW hij gaat omhoog op de zonsopgang de dag dat ik heb ingesteld en niet de huige dag. Volgens mij is dit een fout in de Tahoma presentatie.

Dus vandaag had hij ipv om 7:41 om 8 uur 30 de rolluiken omhoog moeten doen.

Iemand die hiermee kan helpen?

Tijssens T.
Tijssens T.

Tijssens T.

Niveau
0
3 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Deze tijden zijn op basis van Dageraad en Schemering, niet Zonsop- en Ondergang. Dageraad is de periode van schemering voordat de zon opkomt. Hierdoor wordt het al licht. 

De tijden zijn te controleren op deze website - zie ‘Civil Twilight’

In het menu Mijn Account -> Tabblad Box kan je deze tijd aanpassen, bijvoorbeeld:

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.