BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

SONOS niet te koppelen

Ik volg de handleiding in het forum volledig om mijn sonos one bekend te maken in mijn tahoma. ik heb de router ook op upnp gezet en gereset. Nu kan Tahoma mijn sonos one niet vinden, hij komt na 5 seconden met een waarschuwing onbekende fout. Ik heb een Ziggo router en de eerste versie tahoma (vierkant) met een sensor module. Zijn er nog andere instellingen die ik in de router moet doen of een procedure die ik moet volgen? De sonos one werkt prima met de sonos app. Alvast bedankt voor de reactie Rene

rene S.
rene S.

rene S.

Niveau
0
26 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Zit je Sonos (via WIFI) op dezelfde router als de TaHoma ?

rene S.
rene S.

rene S.

Niveau
0
26 / 100
punten

Ja de somfy box is bedraad verbonden met dezelfde router als de sonos one via de wifi

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Welke router gebruik je?

rene S.
rene S.

rene S.

Niveau
0
26 / 100
punten

de Ziggo/UPC Model TC7200 U (Technicolor)

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

We nemen via privé bericht contact op om meer gegevens te achterhalen.

Boy D.
Boy D.

Boy D.

Niveau
0
11 / 100
punten

Beste, ik heb hier een soort gelijk geval.
Sonos systeem dat bestaat uit 1soundbar en 4x play1
UPnP aan gezet en router gereset.
Telkens als ik vanuit de Tahoma wil koppelen geeft hij een detectie fout, dat er geen systeem te vinden is.
Iemand enig idee?

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.