BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

IO rolluik niet gevonden door Tahoma

Mijn oude Tahoma box was defect dus een nieuwe gekocht. Ik heb 14 rolluiken. 12 voor de dakramen en 2 verticale. De 12 rolluiken worden herkend door de Tahoma als ik op het rode knopje druk. De 2 andere rolluiken (waar ik geen afstandsbediening bij heb), probeer ik te koppelen maar de Tahoma ziet ze niet. De reset procedure van 3 seconden/8 seconden/ 3 seconden helpt ook niet. Een sleutel genereren heeft ook niet geholpen. Wat kan ik doen?

Stefan V.
Stefan V.

Stefan V.

Niveau
0
23 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Weet je toevallig welke motor in de 2 rolluiken zit?

Kan je de stappen omschrijven in TaHoma die je gevolgd hebt om deze 2 rolluiken toe te voegen?

Stefan V.
Stefan V.

Stefan V.

Niveau
0
23 / 100
punten

Ik heb geprobeerd de rolluiken te herkennen zonder afstandsbediening.
De reset procedure (3 sec uit, 7 sec aan, 3 sec uit) maakt dat het rolluik een stukje beweegt, maar de Tahoma vind het rolluik niet.

Configuratie
IO
+ toepassingen
Zonder afstandsbediening
En dan vind Tahoma de twee rolluiken niet.

Stefan V.
Stefan V.

Stefan V.

Niveau
0
23 / 100
punten

Met een nieuw gekochte afstandsbediening (io) kan ik het rolluik bewegen maar ik krijg het rolluik nog steeds niet te zien in de Tahoma.

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.