BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Wat zit er in de TaHoma update v2.12 (4 december 2018)?

Wat zit er in de TaHoma update v2.12 (4 december 2018)?

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dinsdag 4 december zal een TaHoma update plaatsvinden.

Deze update bevat vooral bug fixes.

De software update zal starten rond 10:00 en zal automatisch plaatsvinden. Hierdoor kan je gedurende enkele uren geen wijzigingen maken in je TaHoma. Wel kan je je bestaande producten gebruiken. Ook reeds geplande acties (Smart en Agenda) zullen gewoon uitgevoerd worden. Bediening via onder andere Amazon Echo, IFTTT en Olisto is tijdens de update niet mogelijk.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (6)

Ja (6)

50%

50% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.