BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Geen melding (SMS en pushbericht) als keyfob aanwezig is?

Wij hebben sinds kort het Somfy Home Alarm systeem. Nu is bij ons 2 maal het alarm afgegaan doordat wij vergeten zijn deze eerst eraf te halen.
Wat ons is opgevallen is dat wij hiervan geen melding hebben ontvangen via SMS en pushbericht.
Er is alleen een e-mail verzonden.

Kan het zijn dat er geen pushbericht en SMS verzonden wordt omdat er nog een keyfob aanwezig was in het huis?
Krijg je pas een SMS en push bericht als de keyfob niet meer aanwezig is?
En waarom wel een mail dan?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg,
Brian

Brian H.
Brian H.

Brian H.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Op deze pagina is een uitgebreide uitleg over de meldingen van Somfy Protect: https://support.somfyprotect.com/hc/nl/articles/211811909...

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.