BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Ik kan geen update uitvoeren op mijn Tahoma box. Ik krijg een scherm waar ik alleen de update mee kan starten.?

Ik nu niets meer met mijn Tahoma box.er is ook geen knop voor verder te gaan zonder update. De Tahoma box heb ik al een keer geheel uitgezet. Maar dat helpt niet

T H.
T H.

T H.

Niveau
0
4 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

We zullen via privé bericht contact opnemen om dit op te lossen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.