INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Inroosteren van smart-programma in agenda

Zijn er gebruikers die net als ik behoefte hebben om een smart-programma in de agenda op te nemen?
In een smart-programma kun je een datum, periode en tijd opgeven maar deze staat los van de dagen van de agenda. In de agenda kun je alleen een scenario opnemen maar daarin mis ik het gebruik van de sensoren.
Kortom als nieuwe feature van de agenda zou ik graag de mogelijkheid willen hebben om een smart-programma's op te nemen in het rooster van een specifieke dag, bijvoorbeeld een vrije dag of werkdag.

@Somfy kan deze feature in de agenda worden opgenomen?

Marco D.
Marco D.

Marco D.

Niveau
0
94 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dank je voor de feedback, we geven het door aan de ontwikkelaars.

Danny D.
Danny D.

Danny D.

Niveau
0
34 / 100
punten

inderdaad Marco , is had ook graag een graag een Smart gezien in de Agenda

Rens
Rens

Rens

Niveau
0
21 / 100
punten

Ik stel ook prijs op smart scenario's. Dat verhoogt de programmeerflexibiliteit aanmerkelijk!

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.