INFORMATIE :

Vanaf nu hebben wij veel handleidingen online beschikbaar gemaakt voor Somfy producten, beginnend met Somfy TaHoma en Somfy Protect. Hier zal regelmatig nieuwe informatie aan toegevoegd worden. Kijk op: somfy.swipeguide.com.

Onbeantwoorde vraag

Geen videobeelden op somfy IOS app

Mijn Somfy IOS app toont 'impossible to play the video' bijna iedere keer dat ik probeer live beelden van mijn Somfy protect indoor camera te bekijken. In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn lokale wifi netwerk lag maar ik heb nu ontdekt dat ik wel altijd beeld krijg via de apple 'Home' app. Ook terugspelen van opnames werkt bijna nooit in de Somfy App. Hoe kan ik dit oplossen?

Dennis F.
Dennis F.

Dennis F.

Niveau
0
13 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Bestaat dit probleem nog steeds?

Dennis F.
Dennis F.

Dennis F.

Niveau
0
13 / 100
punten

Ja, probleem is er nog. Weet inmiddels dat het op te lossen is door de camera via de app te rebooten. Probleem lijkt op te treden wanneer de camera uitgeschakeld is geweest doordat de stroom eraf is gehaald. Daarna werkt de camera wel maar geen beelden meer via de app (thumbnails worden nog wel bijgewerkt)

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.