BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Hoe kan ik de actieve beveiliging (specifiek de sirene) van Tahoma instellen?

Beste lezer, graag uw hulp bij het instellen van de actieve beveiliging. Onder kopje "mijn beveiliging" is er de optie om te klikken op "gedeactiveerd" en daar bij "bewerken" onderaan de "actieve beveiliging" in te stellen. Als ik hier kies voor "sirene" wordt dit rood echter als ik dit opsla, blijft dit niet geselecteerd, ofwel als ik het dan opnieuw bekijk is het weer gedeselecteerd. Bij de rolluiken lukt dit wel. Aanvullend: de sirene is bij "mijn huis" en "mijn beveiliging" grijs. Als ik op dit grijze icoon klik kan ik testen en dan piept de sirene zacht. Alvast dank, Maikel.

Maikel V.
Maikel V.

Maikel V.

Niveau
0
12 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Vreemd. In welke vorm van 'mijn beveiliging' wil je dit gebruiken - in Totaal, Zone 1 of Zone 2?

Verder, welke sirene gebruik je voor deze aktie? De ronde binnensirene (deze) of een andere?

Maikel V.
Maikel V.

Maikel V.

Niveau
0
12 / 100
punten

Beste Somfy,

Ik heb dit in alle 3 de vormen van beveiliging geprobeerd, het werkt in alle niet. Het betreft de ronde binnen sirene. Overigens is bij configuratie-> eigenschappen de sirene (die wel herkend is en een testsignaal geeft) ook niet in te stellen omdat optie "instellen" doorzichtig/ niet aanklikbaar is.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

We nemen via privé bericht contact op om meer gegevens te achterhalen en het zo op te lossen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.