BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Kan ik met de app mijn Protexiom alarm volledig bedienen, inclusief sirenes en verschillende zones?

Ik vraag dit omdat als ik de reeds geplaatste en aan de centrale gekoppelde binnen- en buiten sirene in de app wil toevoegen ik de melding krijg dat reeds gekoppelde sirenes dan niet meer via de centrale zullen werken.
Ik bedien het alarm nu met twee afstandsbedieningen maar ik zou dit graag door middel van de app op de smartphone volledig willen gaan bedienen.
Bij voorbaat dank voor de hulp!

Wim W.
Wim W.

Wim W.

Niveau
0
68 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Dit hangt af van de versie Protexiom die u gebruikt, welke sirene dit is en welke app u gebruikt. Kunt u dit aangeven svp?

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.