BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Is er behoefte onder de TaHoma gebruikers om in Smart-programma meer dan 3 'En' condities in te stellen?

In het TaHoma smartprogramma wil ik de toepassing rolluik bedienen afhankelijk van de stand van drie sensoren: lichtsensor, temperatuursensor en deur/raamcontact plus een tijdperiode. De drie sensoren kan ik instellen maar de tijdperiode erbij niet doordat alle ‘En’ condities al zijn ingevuld. Er is ruimte voor drie waardoor er altijd eentje afvalt.
Voor dit programma kom ik er dus net één tekort. Vandaar dat ik benieuwd ben of er meer gebruikers zijn die in het Smart-programma behoefte hebben aan meer dan drie ‘En’ condities?

Marco D.
Marco D.

Marco D.

Niveau
0
94 / 100
punten

Antwoorden

Hans S.
Hans S.

Hans S.

Niveau
0
22 / 100
punten

Jazeker, liep er net tegenaan dat ik geen 4e en conditie kan toevoegen. Eigenlijk heb ik er 5 nodig: De zonsensor meet veel licht, de binnentemp loopt op, buiten is het niet zo koud dat het zonnescherm neerlaten energie verspilt, het is de tijd van de dag dat de zon uberhaupt op deze serredeur valt, en we hebben niet de serredeur openstaan, want dan kan je er natuurlijk niet meer doorheen lopen als we het rolscherm naar beneden laten.

Danny D.
Danny D.

Danny D.

Niveau
0
34 / 100
punten

ook hier heb ik nood aan , ik doe het nu door bv. een raamcontact te openen , dit te sturen door een potentionaal contact van een relais , welke op zijn buurt wordt gestuurd door een Somfy stopcontact.Wil zeggen dat ik een extra Smart nodig heb.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.