BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Waarom werkt intelligente activering in de Somfy protect app sinds een aantal updates niet meer?

Sinds een paar updates werkt intelligente activering en deactivering van de Somfy One niet meer. Zowel op de telefoon van mij als van mijn partner niet. Beide Android toestellen. De app al eens helemaal weg gegooid en ook het apparaat geheel opnieuw gekoppeld. Ook dit helpt niet. Is dit een bekend probleem en zo ja, hoe los ik dit op?

Remco K.
Remco K.

Remco K.

Niveau
0
12 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Kan je controleren of 'intelligente activering' aangevinkt staat in de app ?

Remco K.
Remco K.

Remco K.

Niveau
0
12 / 100
punten

Uiteraard, beide toggles staan aan (blauw).

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

We nemen via een privé bericht contact op om dit op te lossen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.