BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Koppeling Connexoon en IFTTT mislukt?

Ik heb de instructies precies zo opgevolgd als op jullie website uitgelegd staat, maar iedere keer als ik via mijn IFTTT account Connexoon toe wil voegen krijg ik de melding 'Could not connect'.

Ik zie ook als service alleen maar Connexoon Asia & Oceania' staan, heeft het hiermee te maken?

Hoor graag, alvast hartelijk dank!

Bart V.
Bart V.

Bart V.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Er is helaas een probleem met de koppeling tussen Somfy en IFTTT sinds deze ochtend (18 september).

De IFTTT server maakt hierdoor verbinding met onze Aziatische server ipv Europa. Wij verwachten dat dit in de loop van vandaag door IFTTT verholpen zal worden.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Het IFTTT probleem is inmiddels opgelost.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.