BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Tahoma: Agenda functionaliteit verbeteren. Een bepaalde scenario kunnen inplannen

Ik heb in de Tahoma standaarddagen ingesteld, zowel voor een werkdag als een weekend dag.

Hierin worden allerlei scenario's op bepaalde tijden gestart. Op zich werkt het goed alhoewel ik het een vreemde manier vind van inplannen. Veel beter zou het zijn zonder de "standaarddagen" en gewoon het outlook principe volgen: namelijk een scenario inplannen met een herhalende reeks (dus zonder een dag te moeten maken).

Nu komt het bij mij voor dat ik op bepaalde dagen een bepaald scenario wil starten op een bepaald tijdstip.

Ik weet de functionaliteit van een scenario uitgesteld starten. Echter dit kan maar voor 2 uur vooruit. Wat ook niet kan is om een 2e "dag" aan te maken voor die specifieke dag. Hierdoor verdwijnt de andere standaarddag.

Kortom heel de agenda functionaliteit zou nog een stuk beter kunnen en ook gebruikersvriendelijker.

Graag deze optie ondersteunen om een bepaald scenario op een bepaald tijdstip in te kunnen plannen.

Martin
Martin

Martin

Niveau
0
98 / 100
punten

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.