BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Nina & Connexoon koppelen aan smoove?

Ik heb 2 nieuwe rolluiken gekocht (IO) en hiervoor 2 losse IO handzenders gekocht (Smoove IO).
Daarnaast heb ik een connexoon en een NINA afstandsbediening.

Ik krijg mijn nieuwe rolluiken gekoppeld aan de Smoove (ieder aan een andere). Nu wil ik deze ook koppelen aan de NINA en de connexoon. Hiervoor moet je 2seconden de prog knop van de smoove ingedrukt houden, alleen vind hij dan niks.

Als ik de koppeling tussen de smoove en het rolluik verbreek en zoek naar apparaten die nog niet ingesteld zijn, krijg ik de melding koppel via een "set en go" of via de handzender...(die handzender is dus mijn Smoove)...

Hoe krijg ik deze 2 nieuwe rolluiken beschikbaar in de NINA en Connexoon ? (zonder een "set en go" van 199euro aan te schaffen)

Jens
Jens

Jens

Niveau
0
1 / 100
punt

Geen antwoorden

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.