BELANGRIJKE INFORMATIE :

TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Uitvoeren actie voor zonsondergang

Ik heb elektrisch bedienbare Velux ramen en bijbehorende elektrisch bedienbare rolluiken die ik beide met mijn Tahoma box kan aansturen. Ik heb 't momenteel zo ingesteld dat bij zonsondergang de rolluiken automatisch dichtgaan. Dit werkt uitstekend echter ook als de ramen openstaan. Ik wil nu realiseren dat de rolluiken pas dichtgaan op het moment dat de ramen ook dicht zijn OF de ramen moeten 2 a 3 minuten voor zonsondergang gesloten worden. Iemand een idee hoe ik dat moet realiseren?

Martin S.
Martin S.

Martin S.

Niveau
0
2 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Wat je wilt is niet helemaal mogelijk. Er zijn 2 opties die dichtbij komen van wat je wilt:
1) plaats een openingsmelder op het Velux raam. Maak vervolgens een Smart programma aan - ALS raam dicht is DAN rolluiken dicht. Dit kan je vervolgens instellen op bepaalde tijden (dit kan niet op zonsondergang)
2) Sluit tegelijkertijd met het rolluik ook het Velux raam - dit kan niet 2 a 3 minuten eerder ingesteld worden.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.