BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Graag de instellingsopties van IO motoren kunnen instellen vanaf de Tahoma app

Er bestaat een Somfy Set & Go Tool. Hiermee kan je bepaalde IO motoren o.a. afstellen zoals de eindpositie's.

Graag dit beschikbaar maken in de iPad Tahoma app.

Dit zou goed thuis kunnen horen in het configuratie menu. Je kan dan met de iPad makkelijk je rolluiken bijstellen.

Ook de optie van het instellen van de snelheden van de RS100IO motor zou je hier mee makkelijk toegankelijk kunnen maken.

Martin
Martin

Martin

Niveau
0
99 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team

Het Set&Go tool is bedoeld voor installateurs. Het afstellen van motoren is een klus die niet voor consumenten bedoeld is, bij verkeerd gebruik zou de motor stuk kunnen gaan.

Via TaHoma kan je wel bij RS100 io motoren kiezen uit 2 snelheden door op het pictogram met het veertje te drukken:

Martin
Martin

Martin

Niveau
0
99 / 100
punten

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een optie om snelheid A en B (van de RS100 IO) in te stellen zal nooit de motor beschadigen. Dan bedoel ik dus niet het veertje pictogram, maar de snelheid van modus A en B.

Sowieso zit er nu ook al een tabblad io-systeem op de iPad App die bedoeld is voor installateurs.

En het afstellen van de eindpunten zou een zeer gewenste optie zijn. Dit kan ik nu ook doen via de afstandsbediening. Echter dit is allemaal veel lastiger te doen. Hier zou juist de iPad app perfect voor zijn (fijn afstemming).

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.