BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Bug: de iPad app van Tahoma toont niet goed de status van IO producten zoals rolluiken/zonnescherm

Sinds de laatste versies werkt de status van IO producten in de Tahoma iPad app niet altijd juist. Ook de update van 20-8-2018 heeft dit niet verholpen.

Je ziet het "draaiend rad" soms niet op het toepassings icoontje getoond worden en ook wordt de status van het rolluik/zonnescherm niet bijgewerkt.

Het gaat niet altijd fout, maar wel heel veel vaak. De iPhone app toont het probleem niet.

Martin
Martin

Martin

Niveau
0
98 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3794 / 5000
punten
Team

Dat is vreemd. Wij nemen even via een privé bericht contact op om wat meer gegevens te krijgen van je installatie.

Martin
Martin

Martin

Niveau
0
98 / 100
punten

De problemen zijn volgens mij niet hardware gerelateerd maar gewoon een software bug.

De app werkt niet altijd de status van de rolluiken bij. Zodra je (op de ipad App) het huis weg swiped (dan krijg je een garage of tuin) te zien en ik ga weer terug zijn de statussen wel goed, nadat je een actie gedaan heb van een rolluik omhoog/omlaag of een scenario gestart hebt.

Volgens mij is het 100% zeker een software bug die bij een aantal versies geleden ontstaan is. Maar de actuele status van alles is voor mij wel een relevant gegeven. Ik ben juist bezig geweest om bijna alle RTS rolluiken om te bouwen naar IO motoren.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.