BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Graag de mogelijkheid inbouwen om de toepassingen in de Tahoma zelf te kunnen instellen kwa volgorde

Nu is het zo dat in de Tahoma app (op de iPad en de iPhone) de icoontjes van de toepassingen op een vaste volgorde staan ingedeeld, in mijn geval:

• eerst de RS100IO motoren (binnen deze motors gesorteerd op de naam)
  • dan de Somfy Oximo IO (binnen deze motors gesorteerd op de naam)
  • Dan zonnescherm (sunea io)
  • Dan hue

enz...

Het zou zeer wenselijk zijn om de volgorde zelf te kunnen bepalen, bijv:

rolluik 1, zonneschem, hue lamp, rolluik 2, enz...

Martin
Martin

Martin

Niveau
0
99 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team

Je kan de volgorde van de pictogrammen wijzigen door de producten toe te voegen aan je favorieten. De volgorde van de favorieten kan je eenvoudig wijzigen door deze pictogrammen naar de gewenste plaats te slepen.

Let wel - deze functionaliteit is alleen beschikbaar in de iPhone app.
Vervolgens kan je in de iPhone app instellen dat je de favorieten pagina als startpagina wilt wanneer je de app start (dit kan via mijn account -> Application)

Martin
Martin

Martin

Niveau
0
99 / 100
punten

Klopt ik weet van deze functionaliteit af. Maar het gaat niet om favorieten op de iPhone (wat overigens wel een hele mooie feature is).

Op de iPad gebruik ik veel de view "toepassingen".

Hier zou ik heel graag zien dat je de volgorde zelf kan bepalen van wat er getoond wordt.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.