BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Tahoma Box toepassing toevoegen

Ik heb gisteren mijn Tahoma Box gekoppeld aan al mijn 8 Somfio screens. Dat was gelukt echter ondanks dat alle 8 screens vertikaal zijn staan er 5 als horizontaal aangemerkt.
Nu dacht ik laat ik als test 1 van de horizontale uit de installatie verwijderen en hem vervolgens weer opnieuw toevoegen.
Verwijderen ging goed maar toevoegen lukt niet meer.
De Tahoma Box vind de eerder verwijderde Somfio motor niet meer en komt met de melding:

"De identificatie van io-homecontrol-toepassingen is mislukt".

Ik heb geprobeert de Tahoma Box te resetten maar dat helpt niet.

Enig idee wat ik nog kan proberen?

Tahoma Box 2018.2.4-7
Somfy Situo 5 IO controller.

Jeroen V.
Jeroen V.

Jeroen V.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4432 / 5000
punten
Team

Wat betreft het opnieuw toevoegen van de motoren, kan je bij het toevoegen van de io motoren de optie 'zonder afstandsbediening' kiezen.
(Menu -> Configuratie -> toevoegen -> toepassingen -> zonder afstandsbediening.)

Wat betreft het pictogram, dit is helaas niet aan te passen. Waarschijnlijk zitten hier zware motoren in die normaliter voor zonwering gebruikt worden, niet screens.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.