BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Mijn buitenzonwering wil niet meer opgerold worden met de afstandsbediening.

Naar het neer laten van me buitenzonwering. Wil die niet meer in komen en dicht gaan. Tevens is de batterij al vervangen in de afstandsbediening. Ook gaan steeds alle vier de lichtjes rood knipperen ongeacht welke knop er ingedrukt wordt

Anne
Anne

Anne

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3794 / 5000
punten
Team

Beste Anne,
Ik denk dat de ronde keuzeknop onderaan de bediening, waarmee je het kanaal kiest, geblokkeerd zit. Tracht met deze keuzeknop van kanaal 5 (= de 4 lichtjes die rood knipperen) naar kanaal 1 om te schakelen --> enkel het eerste lichtje zal dan knipperen. Selecteer dan het juiste kanaal en tracht dan opnieuw om de zonwering te bedienen.
Indien je steeds op kanaal 5 blijft is er een probleem met de afstandsbediening en moet deze vervangen worden. Indien je van kanaal kan veranderen maar de zonwering niet meer wil bewegen moet een monteur naar de motor of ontvanger komen kijken.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.