BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Hoe kan ik de agenda uitlezen?

Ik heb nu twee scenario’s in de agenda gezet: om 18:00 uur moeten de screens van de zijgevel open gaan (als ze dat al niet zijn) EN om 05:00 uur moet het Velux dakraam dicht, dat soms ‘s nachts open staat om de warme lucht uit het huis te laten.

Nu zie ik in de agend (zie plaatje) alleen de laatste toevoeging in die agenda staan. Ik kan dus niet zien of er meer geprogrammeerd is op een bepaalde dag.

Kijk ik niet goed misschien, zie ik iets over het hoofd? Kan ik inzoomen op een weekkalender of op een dag om te zien wat er nu hoe is geprogrammeerd, hoe het in de agenda staat?

Philippe C.
Philippe C.

Philippe C.

Niveau
0
96 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3938 / 5000
punten
Team

Beste Philippe,
U hebt 2 verschillende type dagen aangemaakt met in elke type dag één bevel: ofwel om 18 u ofwel om 5 u.
Indien u beide bevelen altijd dezelfde dag wil laten uitvoeren moet u een type dag aanpassen en daarin beide bevelen instellen.
Indien u de keuze wil behouden tussen ofwel het bevel om 5 u, ofwel het bevel om 18 u ofwel beide, dan moet u een nieuwe type dag aanmaken.
Een nieuwe type dag kan je aanmaken door op het icoontje links 'NIEUW' te klikken.
Een bestaande type dag aanpassen kan je door op het icoontje van die type dag te klikken en dan het ander scenario toe te voegen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.