BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Hue lampen kleur huidige kleur overnemen

Ik heb met de Philips Hue app de kleur van mijn spots ingesteld. Echter, als ik de lamp bedien via de Tahoma, bijv. via een scenario, dan krijgt de lamp de kleur die dáár ingesteld is, de huidige kleur wordt dus overschreven... dat wil ik niet. Ik weet dat de kleur ook min of meer in te stellen is via de Tahoma app, echter is dat veel te onnauwkeurig, en onpraktisch als je meerdere lampen in 1 armatuur, allemaal dezelfde kleur wilt laten schijnen. Met de Philips Hue app kan dat wel, en ook zeer nauwkeurig. Met een 3rd party app is de temperatuur zelfs in K(elvin) in te stellen; ik heb mijn spots bijv. allemaal op 2700K afgesteld en die kleur als custom 'scene' bewaard.

Is er een mogelijkheid dat de Tahoma app de al ingestelde lampkleur, overneemt, in plaats van overschrijft?

Johan W.
Johan W.

Johan W.

Niveau
0
50 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4432 / 5000
punten
Team

Je kunt het beste de Philips Hue lampen op de gewenste kleur instellen dmv de Philips app. Vervolgens kan je deze Hue lampen in een scenario in TaHoma opslaan - de huidige kleur wordt dan opgeslagen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.