BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Is bestaande electrische buitenzonwering aan te passen op app-bediening?

Momenteel bedien ik mijn bestaande electrische zonwering op afstand met Somfy afstandsbediening. Kan ik deze aanpassen zodat deze bedienbaar wordt met het Somfy TaHoma systeem via app op telefoon/tablet?

Willem van G.
Willem van G.

Willem van G.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3938 / 5000
punten
Team

Als je nu een Somfy afstandsbediening gebruikt voor je elektrische zonwering dan kan je deze met de Somfy TaHoma via een app bedienen. Je hoeft niets aan te passen, je kunt ze eenvoudig toevoegen op je TaHoma.

Als er achterop je afstandsbediening het  (io) logo staat kan je ook een alternatieve app oplossing nemen - de Connexoon. Het verschil tussen de Connexoon en TaHoma is dat je met de Connexoon enkel je zonwering kan bedienen, met de TaHoma kan je meerdere producten in je huis bedienen.

Meer info over de TaHoma vind je hier

Meer info over de Connexoon vind je hier

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.