BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Tahoma actie stopt niet?

Als ik in de software op app een actie/scenario start, bijvoorbeeld 'sluit gordijnen' dan stopt de actie niet zodra de gordijnen gesloten zijn (of weer geopend etc). De 'spinner' blijft draaien, je moet de actie handmatig stoppen met de rode stopknop... is dat normaal? Waarom stopt een actie niet vanzelf als deze gereed is?

Johan W.
Johan W.

Johan W.

Niveau
0
50 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4898 / 5000
punten
Team

Er zijn een paar mogelijke oorzaken hiervoor:
-TaHoma niet direct op het internet modem aangesloten maar achter een router - plaats indien mogelijk de TaHoma op het modem
-TaHoma aangesloten op een te lange ethernet kabel - gebruikt het liefst de meegeleverde ethernet kabel
-TaHoma te dicht bij de WIFI modem - houdt ongeveer 30cm afstand
-Verkeerde Stroom adapter - gebruik de meegeleverde AC Adapter
-Langzame internet verbinding

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.