BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Hoe verander ik het begin scherm. mijn beginscherm is favorieten, maar ik wil terug naar 'mijn huis'.

Voorheen toen ik de app opende via de telefoon, kwam ik direct bij 'mijn huis' en kon ik zo de rolluiken bedienen.

maar een tijdje geleden ging het beginscherm naar favorieten, nu moet ik dus eerst terug naar 'mijn huis' en dan kan ik pas de rolluiken openen.

zodra ik de rolluiken in favorieten zet, moet ik ze allemaal om de beurt openen dit hoeft bij 'mijn huis'niet.

Nikie H.
Nikie H.

Nikie H.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team

De standaard beginpagina kan je in de TaHoma app instellen. Log in op de TaHoma, click op menu, vervolgens 'mijn account'. Onder Applications kan je instellen de standaard beginpagina instellen:

Ook mijn Tahoma App start na de update steeds op in Favorieten. In mijn account staat deze al als "Mijn Huis".
De menuknop in de App werkt ook niet meer en moet mijn toestel opnieuw opstarten.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.