BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Kan ik een enkele SONOS speaker toevoegen aan Tahoma?

Vanochtend heb ik mijn SONOS gekoppeld aan Tahoma. De box maakt contact en komt self met de verschillende speakers, maar... ik mis er 2 die ik in de SONOS app wel gewoon zie (maw, de speakers zijn goed verbonden met de wifi).
Hoe krijg ik die twee speakers ook in Tahoma?

Vincent
Vincent

Vincent

Niveau
0
11 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4432 / 5000
punten
Team

Wanneer je in de installatie meerdere Sonos speakers hebt zijn deze allemaal zichtbaar in TaHoma. Echter, wanneer je deze speakers in de Sonos app in een groep zet zie je in TaHoma maar 1 Sonos speaker. 

Zie onderstaand voorbeeld:

Vincent
Vincent

Vincent

Niveau
0
11 / 100
punten

Dank voor het snelle antwoord. Ik had "Keuken + 3" en na de groep uit elkaar te hebben gehaald alleen nog "Keuken" ipv "Keuken" en "Eetkamer". Misschien heb ik Sonos en Tahoma niet genoeg tijd gegeven om goed te (her)synchroniseren.
Ik ga het vanavond of morgen opnieuw proberen.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.