BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Hoe kan het dat ik mijn beveiligingscode 2 maal moet in toetsen om deze te beeindigen?

Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik bij het uitschakelen van mijn systeem 2 maals mijn beveilingscode moet in toetsen om het alarm uit te schakelen. Na de eerste keer in toetsen van de alarmcode. Verscheid er alarm uitgeschakeld met daaronder (melden alarm?!) de precies tekst ben ik kwijt. Dit verscheid ook als ik de code de 2de maal heb in getoetst

Paul V.
Paul V.

Paul V.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Om te achterhalen over welk Somfy product dit gaat, kunt u een foto maken van het bedieningspaneel van het alarm systeem?

┬ę Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.