BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Hoe stel ik de my-positie in op mijn Tahoma?

Ik beh een aantal rolluiken die ik via Tahoma s'avonds sluit en 's morgens weer open, ook als ik niet thuis ben.
Nu wil ik bij afwezigheid een aantal rolluiken in de my-positie zetten als zonwering.
Hoe doe ik dat???

Maarten B.
Maarten B.

Maarten B.

Niveau
0
13 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4432 / 5000
punten
Team

De My positie stel je in met je Somfy RTS afstandsbediening. 

Vervolgens kan je deze in TaHoma gebruiken door het rolluik naar de My positie te sturen.

Maarten B.
Maarten B.

Maarten B.

Niveau
0
13 / 100
punten

Het antwoord werkt bij mij alleen bij RTS motoren. Ik heb ook IO motoren en daar zie ik de My positie niet in de afbeelding. Hoe kan ik het daar ook zichtbaar krijgen?

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4432 / 5000
punten
Team

io motoren kunnen naar iedere gewenste positie gestuurd worden, hierdoor is de My positie niet zichtbaar in TaHoma.

Alternatief is om de aanwezige io motor(en) in de gewenste positie te plaatsen en dit vervolgens op te slaan als een scenario in TaHoma.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.