BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing tussen TaHoma/Connexoon en IFTTT.

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onbeantwoorde vraag

myfox security fO0311 uitbreiden met camera

Ik beschik over een myfox security fO0311 systeem en wil met een camera uitbreiden. Zijn de IP camera's van somfy hier compatible mee en werken ook andere merken IP camera's hiermee? Of is alleen de myfox VI0110 camera compatible en zoja waar kan ik die dan nog bestellen?

B G.
B G.

B G.

Niveau
0
12 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3659 / 5000
punten
Team

Zowel het Myfox alarm systeem f00311 als de Myfox v10110 camera zijn niet meer beschikbaar. De Somfy IP Camera's zijn niet compatibel met dit systeem.

B G.
B G.

B G.

Niveau
0
12 / 100
punten

Dank voor uw reactie, alleen klopt het volgens mij niet. Ik zie dat de camera hier: https://www.epine.nl/smarthome/domotica/myfox-camera/ nog gewoon verkrijgbaar is en op voorraad is?

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3659 / 5000
punten
Team

OK, wij hebben de producten in ieder geval niet meer op voorraad. Het is mogelijk dat er nog winkeliers zijn die deze producten nog op voorraad hebben.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.