BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

ik kan niet meer inloggen op mijn TaHoma?

ik kan niet meer inloggen op mijn TaHoma?

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Op 27 juni is een beveiligingsupdate gedaan.

Hierdoor kunnen sommige gebruikers niet meer inloggen. Oplossing is om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

De reden hiervoor is dat het voorheen mogelijk was oude wachtwoorden te gebruiken, ook al had je een nieuw wachtwoord aangemaakt. Omdat dit een beveiligingsrisico was is dit nu verholpen.

Gebruikers die ergens nog het oude wachtwoord gebruikten (bijvoorbeeld in een app) moeten nu eerst een nieuw wachtwoord aanvragen.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (30)

Ja (12)

29%

29% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.