BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Wat moet ik aanschaffen om drie (nieuwe) screens met één wandschakelaar (smoove?) te bedienen?

Ik kan nergens vinden of de motoren (RTS?) allen op één kanaal ingesteld kunnen worden en zo allen tegelijk reageren op één wandschakelaar.
Kan dit en zo ja, welke onderdelen zou ik hiervoor moeten bestellen?

Rogier V.
Rogier V.

Rogier V.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3794 / 5000
punten
Team

Ja, dat kan. Je kan de motoren één voor één met dezelfde zender afstellen en toevoegen (wel zorgen dat de andere motoren niet voorzien zijn van stroom). Daarna kan je ze, wanneer ze allemaal weer onder spanning staan, allemaal tegelijkertijd met dezelfde afstandsbediening bedienen. Iedere RTS schakelaar is hiervoor geschikt.

Alternatief is een Telis 4 RTS handzender, hier kan je iedere motor apart bedienen en allemaal tegelijkertijd.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.