BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

waarom na update app steeds opnieuw wachtwoord invoeren?

moet steeds opnieuw wachtwoord invoeren in de app. zeer frustrerend.

barend D.
barend D.

barend D.

Niveau
0
47 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team

Kan je svp laten weten welke app je gebruikt - de TaHoma of Connexoon ?
Als het goed is hoef je maar 1x je gegevens in te vullen.

Bij de TaHoma app is er de optie 'wachtwoord onthouden'.
Bij de Connexoon apps blijft je ingelogd totdat je zelf actief uitlogt. In dat geval moet je je inlog-gegevens opnieuw invullen.

barend D.
barend D.

barend D.

Niveau
0
47 / 100
punten

ik gebruik de connexoon app en moet steeds opnieuw mn wachtwoord invoeren en dat was voor de laatste update niet het geval.
ik log nooit actief uit en als ik de app een paar uur later open begin ikm met een geel/oranje scherm met daarop building happiness en kom daarna op het inlog scherm.

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team

OK, dat is vervelend. Ik zal je een prive bericht sturen voor wat meer details om dit op te kunnen lossen.

Werner
Werner

Werner

Niveau
0
62 / 100
punten

Ik heb precies hetzelfde probleem, moet ook elke keer het wachtwoord weer invoeren in de Conexxoon Window app.
Kun je mij ook helpen?

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team

Kan je svp zorgen dat je Connexoon app de meest recente update heeft (momenteel versie 1.4.2:28). De vorige versie werkte namelijk niet goed met de batterij-bespaar modus van Android telefoons.

Je hoeft maar eenmalig in te loggen, totdat je zelf actief uitlogt. Uitloggen is niet nodig.
Als je wel uitlogt moet je inderdaad je wachtwoord weer invullen.

Werner
Werner

Werner

Niveau
0
62 / 100
punten

Ik heb versie 1.4.2:37 volgens de App (bij Instellingen zie ik dat onderaan staan)

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team

OK, dat is inderdaad de laatste versie van de Connexoon Window app, ik had naar een andere Connexoon app gekeken (de Terrace versie).

Heb je dit probleem ook wanneer je niet actief uitlogt ? Zo ja, kan je svp laten weten welk toestel je gebruikt en welke Android OS versie?

barend D.
barend D.

barend D.

Niveau
0
47 / 100
punten

ik ben niet geholpen. soms werkte de app wel en 10 minuten later niet meer.
onder tussen heb ik een andere telefoon en is het probleem over.

mijn vrouw had hetzelfde probleem op haar mobiel.

Werner
Werner

Werner

Niveau
0
62 / 100
punten

Ja dit probleem heb ik altijd, ik log namelijk nooit actief uit. Heb dit nu wel even gedaan en daarna ingelogd en later weer gekeken, maar moest toen weer opnieuw het wachtwoord ingeven.
Bij de meeste apps of websites kan ik met mijn vingerafdruk inloggen, dit zou hier ook wel makkelijk zijn. Ik heb een Samsung S7 met Android-versie 8.0.0.

barend D.
barend D.

barend D.

Niveau
0
47 / 100
punten

ik log nooit uit en toen sinds die update hadden mij vrouw en ik op 2 verschillende toestel merken dit probleem.
overal zaten de laatste updates op maar niets hielp.

Werner
Werner

Werner

Niveau
0
62 / 100
punten

Ik hoef nu niet meer elke keer in te loggen.
Dus blijkbaar nu opgelost.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.