BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Onbeantwoorde vraag

Motor Vergrendeld?

We maken gebruik van een Tahoma. we hebben twee buiten sensors hangen. Alle zonwering geeft nu de melding dat de motor is vergrendeld omdat er geen contact is met de sensor. En dat je alleen op eigen risico kan doorgaan. In de App kunnen we de sensoren gewoon uitlezen, dus deze zijn aanwezig.
Hoe kunnen we deze melding resetten zodat de zonwering weer veilig te gebruiken is.

We gebruiken de EOLIS WireFree windsensor. In de app zien we alleen de lichtsterkte, maar geen wind snelheid, denk dat dit er mee te maken heeft, maar hoe kunnen we dit oplossen.

Patrick S.
Patrick S.

Patrick S.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

We nemen via privé bericht even contact met je op om meer gegevens te ontvangen - we willen graag de motor uitlezen via de TaHoma.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.