BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Onbeantwoorde vraag

Hoe kan ik de lightning IO receiver koppelen met mijn Tahoma?

IK heb net een somfy lightning receiver on/off IO aangescahft en ik kan deze met een losse afstandsbediening aan en uit schakelen (keygo IO). Maar als ik de Keygo IO toepassing wil overdragen naar de tahoma lukt dat niet. Ook als ik de tahoma laat zoeken naar een nieuwe toepassing werkt het niet.
Alvast bedankt voor de hulp

Erik B.
Erik B.

Erik B.

Niveau
0
34 / 100
punten

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4432 / 5000
punten
Team

De instructies voor het toevoegen via de Keygo io zijn enigszins verwarrend, kan je svp bevestigen dat je de volgende methode gebruikt:
Houdt de linkse en rechts knop ingedrukt gedurende minimaal 3 seconden
Druk vervolgens binnen 10 seconden op de grote knop
Laat nu de TaHoma zoeken naar de Lighting io receiver.

Erik B.
Erik B.

Erik B.

Niveau
0
34 / 100
punten

Ja ik bevestig dat ik die stappen heb geprobeerd en het werkt niet.

groet
Erik

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
4432 / 5000
punten
Team

OK. Als je de linkse+rechtse knop ingedrukt gaat dan het het rode LED op de Keytis rood knopperen? En als je vervolgens de grote knop ingedrukt houdt, gaat dan de verlichting aangesloten op de Lighting Receiver io knipperen? (zo ja, dan zou het nu mogelijk moeten zijn deze te koppelen aan TaHoma).

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.